30 de septiembre de 2011

Una petita introducció

Hola, soc Katy. La meva clase és 3 eso B, la meva millor amiga és Gloria Marquez de 3 eso A.
Tinc una cobaia i un gat (són els de la foto) la meva cobaia és una cobais comú i el meu gat el un angora turc.
Dons aquest és el meu blog, anire pujant coses molt interesants espero que us agradi molt.