14 de diciembre de 2011
2 de diciembre de 2011
13 de noviembre de 2011
26 de octubre de 2011
21 de octubre de 2011
13 de octubre de 2011
30 de septiembre de 2011
Una petita introducció
Hola, soc Katy. La meva clase és 3 eso B, la meva millor amiga és Gloria Marquez de 3 eso A.
Tinc una cobaia i un gat (són els de la foto) la meva cobaia és una cobais comú i el meu gat el un angora turc.
Dons aquest és el meu blog, anire pujant coses molt interesants espero que us agradi molt.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)




